1 Haziran 2017

KUPTA KEŞKÜL

çikolata krizim tuttuğunda yoğun çikolata tadıyla keşkül imdadıma yetişir.eee "ustası şamda değilya" derim ve gece saat 3 te bile olsa yaparım.mmm buz gibi nefiss..


KEŞKÜL TARİFİ:1 lt süte 5 ç.k. nişasta , 3 ç.k. kakao ,1 yumurtanın sarısı ,1 paket vanilya eklenir ve çırpılır .çırpma teliyle karıştırarak göz göz olana dek pişirilir.50 gr tereyağ ve 2 ç.b. toz şeker ilave edilir ve iyice karıştırılır.kuplara paylaştırılır.dolapta soğuttuktan sonra üzeri krem şanti ve çikolata ile süslenerek servis edilir..
AFİYET OLSUN

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Öncelikle hayırlı olsun der selam ve sevgilerimi gönderirim hamarat hanimiş güzel ablama,
Çayın üstüne nsıl bir tatlı yapsam diye düşünürken harika oldu bu tarifinizi görmem, hemen denicem.
Ellerinize sağlık olsun....

meyyale dedi ki...

Ellerinize sağlık olsun....

Adsız dedi ki...

keşkül hoş görünüyo sevilcim.hemde kolay.ahh bu keşkül yapılıp yenmez mi...sütlü tarifleri yapmayı ve yemeyi severim.eline sağlık.

Adsız dedi ki...

üstüne file badem,damla çikolata gibi süslemede yapılabilir mi?

meleginmarifetleri dedi ki...

ellerine sağlık sevilcim çok güel olmuş sanada afiyet olsun ehh sanada bravo doğrusu üşenmeyip yaptığın için iyi pazarlar dilerim hoşçakal...

keskinli dedi ki...

selam canim
iyi valahi gece kalakalim yapalim sonra ne olacak bu kilolar degilmi ama harika olmus kako koymuyordum ben dur birde böyle deneyim öptüm canim

Adsız dedi ki...

canım keşkül nefis görünüyor.ellerine sağlık.

ceyt dedi ki...

sevilcim yine harika tarifler.ellerine sağlık canım.bende tatlıya hayır diyemem çok severim.
sevgiler

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

slm canımcım:)
keşkül süper rüzgar gülünede bayıldım ellerine sağlık arkadaşım öpüyorum

Adsız dedi ki...

merhaba sevilcigim keskülün süper canim eline saglik ,canim birsey söyleyecig bundan önceki blogspot taslagin daha güzeldi bu biraz daginik olmus yanlis anlamaz isen fikrimi söyleyeyim dedim hosca kal

Adsız dedi ki...

hepsi bir birinden güzel ellerine saglık hemşerim yaptıkların çok hoşuma gitti ama kayserili olman daha hoşuma gitti bende kayseriliyim başarılarını bekliyorum bu güzellikleri sadece kayserili birisi yapar
selamlar öp.

Adsız dedi ki...

hepsi bir birinden güzel ellerine saglık hemşerim yaptıkların çok hoşuma gitti ama kayserili olman daha hoşuma gitti bende kayseriliyim başarılarını bekliyorum bu güzellikleri sadece kayserili birisi yapar
selamlar öp.