19 Aralık 2008

ARKADAŞLIK&KAHVALTI


bugün 20 yıllık arkadaşım canım ayşeme kahvaltıya gittim.zor günümde yine bana yetişmişti.. bir kez daha anladımki gerçek dostlar kötü günde açığa çıkarmış..tekrar teşekkürler ayşecim..
harika lezzetler tattım.canım arkadaşım pasta kursunda birbirinden güzel lezzetler öğrenmişti..zaman hızla akıp geçti..hiç birinin tarifini alamadım.neyseki sitesinde hepsini yayınlamıştı..çok değişik ve bir o kadarda nefis lezzetler için sizlerde ayşemin sitelerine tıklayınız:
http://www.ayseminmutfagi.blogspot.com/
http://www.aysemmutfakta.blogcu.com/
..................teşekkür ederim ..........................

7 yorum:

aysemmutfakta dedi ki...

bitanem sen çok özel bir insansın geçirdiğimi,z her dakika benim için çok değerli iyiki varsın ve benim arkadaşımsın

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Arkadaş bulmak bu zamanda çok zor siz yakalamışken sıkı tutunun birbirinize...Sofranızda çok bereketliymiş ne güzel...Ağzınızın tadı hiç bozulmasın...
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

hımmm sofrada harıka valla öpüldün canımmmmm

Adsız dedi ki...

merhaba ne mutlu sana boyle dostlar kalmadı artık sanslısın sevgilerimi bırakıyorum her zaman sevgiyle kal arkadaşım



www.1964anne.blogcu.com

Adsız dedi ki...

sofra harika yok yok hersey cok nefis gorunuyor birde arkadaslarin sohbeti dahada nefiss:)) Allah muhabetinizi artirin sevim'cigim bu zamanda kolay degil guzel dostluklar arkadasliklar kurmak.
imrendim sizlere:)
cok opuyor sevgilerimi gonderiyorum.

Adsız dedi ki...

Very rich and interesting articles, good BLOG!

Adsız dedi ki...

See you in these things, I think, I started feeling good!
Sports Net