29 Kasım 2016

ZENCİ BEBE BİSKÜVİSİ

birçok arkadaşımın bu şekil bisküvilerden yaptığını hayranlıkla izliyordum.ama çok uğraştırıcı olduğu için boş bir vaktimde yaparım diyordum hemen denedim.sonuç harikaydı ..BEBE BİSKÜVİSİ:250 gr odasıcaklığındaki margarinimize 1 ç.b. pudra şekeri ekleyerek elimizle iyice özüyoruz.1 ç.b. sıvıyağ,1 yumurta, 1 s.b. mısır nişastası, 1 paket kabartma tozu-vanilya ve aldığı kadar unuda ilave ederek yumuşak bir hamur yoğuruyoruz. hamurumuzu kakao ve gıda boyasıyla renklendiriyoruz.bardakla keserek üzerini şekillendiriyoruz.150 derecedeki sıcak fırında pişiriyoruz.AFİYET OLSUN

17 yorum:

dogada.blogspot.ru dedi ki...

yerim ben o zenci kurabiyeleri çok şekerler sevilcim ellerine sağlık canım sevgilerrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

günaydin sevilcigim zenci bebislerin cok seker olmuslar insan yemege kiyamaz eline saglik günün güzel gecsin

nil-nennenmutfakta dedi ki...

günaydın Sevilim bayıldım kurabiyelerine çook şirinler.Ellerine sağlık. nefis görünüyor...Mutlaka denemeli, yemeli :)

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

sevilcim ellerine sağlık,süper gözüküyorlar benim ufaklık gördü o da istiyor en kısa zamanda deniyorum.kolaylıklar diliyorum.

Betül dedi ki...

selam canım
ayyy ne şeker görünüyorlar bu bebekler böyle yerim onları ben yerimm hem çok kolay gibi anlatmışsın ama yapabilir miyim acaba ellerine sağlık canım sevgiler...

Yaren dedi ki...

Ne kadar sirin bisküviler,cocuklar cok severek yer bunlari.Ellerine saglik cok hos olmuslar.

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık ben diğer blogdan arkadaşın

yemedeyanindayat dedi ki...

nefis olmuş bu bebe bisküvileri..ne yani sırf bebeler içinmi bizler tüketemeyecekmiyiz...valla süper zencilerine bayıldım..ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

Sevilcim bu kurabiyeler cok seker olmuslar,ellerine saglik canim.

Adsız dedi ki...

canım çok sevimli olmuşlar ellerine sağlık:)
öpüyorum

Baharcicegi dedi ki...

Cok sevimli cok sirin olmuslar,cocuklar bayilir bu kurabiyelere eline saglik canim

Selin dedi ki...

Ya çok şeker olmuş bu bisküiler :)) Ellerine sağlık canım. Sevgilerimle....

NiNo dedi ki...

yerim senin sarisin zencileriniiiiiiiiiii harika olmus canim ellerine sglik :D

keskinli dedi ki...

ELLERINE SAGLIK ZENCILER HARIKA
VEDE COK SIRIN SEVIL KÜSÜYORUM BAK ARTIK NE BLOGCUYA NEDE BURAYA UGRAMIYORSUN HAYIRDIR
BIR SUCUM VARSA CEZMI VER CEKEYIMMM

Adsız dedi ki...

Sevilciğim,ellerine sağlık,ne hoş olmuş.Çocuklara ne dayanır sen böyle şirin şeyler yaparsında onlar yemezmi?Sevgiler...

Adsız dedi ki...

bayıldımmmmm harika olmuş sevil hanım vallahı süpersin arkaşın olmak isterim sitemede beklerim :)) sevgiler

Sevil Altunel dedi ki...

sevgili nez keşke site adresini bıraksaydın mutlaka ziyaret ederdim .sevgiler..