27 Mart 2017

DONDURMALI MUHALLEBİ

bu mevsimde ne dondurması diye düşündüğünüzü biliyorum.ama çocuklara farketmiyor kış ortasındada olsa istiyorlar..


bende düşündüm.hem dondurmalı hem kremalı hemde besleyici olmalı derken bu enfes tad çıkıverdi..



DONDURMALI MUHALLEBİ:1 lt süte 1 tatlı kaşığı sahlep ve 3 tepeleme yemek kaşığı pirinç unu ilave ederek çırpma teliyle karıştırıp, pişiriyoruz.1 s.b. dan 1 parmak eksik toz şeker ekliyoruz.ve çırpıyoruz.biraz ılınınca 1 paket vanilya, 1 ç.b. toz kremşanti ilavesiyle tekrar çırpıp,servis kaselerine boşaltıyoruz.üzerini süsleyerek dolapta soğuttuktan sonra servis ediyoruz.
AFİYET OLSUN



6 yorum:

keskinli dedi ki...

canim günaydinlar
birde buraya yazayimda bu sayfanda küsmesin tek kelimeyle harika ellerine saglik benim marifetli can arkadasim sevgiler öptüm

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım çocuklar soğuk sıcaktan anlarmı hep sevdiği yiyecekler oldumu sınır tanımazlar bende torunlar geldimi hep onların sevdiği yiyecekleri yapıyorum dün annesine baba annem herşeyin en güzelini yapıyor diyor halbuki annesi çok güzel yemek yapar ama her zamanda onların sevdiği şeyler olmuyor tabi bu güzel muhallebiyi tabi severek yerler onlara hitab ediyor çünkü ellerine sağlık bitanem

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Sevilciğim ben görmeyeli ne lezzetler sunmuşsun.Elmalı tartlara bayıldı.Köfteye hiç hayır diyemem zaten.Dondurmalı muhallebi harikaaaaa oğluşuna afiyet bal şeker olsun.Arkadaşım bu ne hız döktürmüşsün ellerine sağlık öpt...

esra(büyüleyenmutfak) dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
nil-nennenmutfakta dedi ki...

slm sevilim her zaman ki gibi nefis olmuş.Bende isterim :))Ellerine sağlık

ceyt dedi ki...

Sevilcim tatlın enfes görünüyor.özellikle süslemesine bayıldım.çok güzel.ellerine sağlık.
sevgiler