19 Mart 2009

ARMUT TATLISI

yine diğer adresim sevilcedeninciler den tariflere devam..

dolapta epeydir duran armutlar vardı ve artık yenmiyordu.onları değerlendirmek için hani bildiğimiz ayva tatlısı varya onu armutla yaptım.çok güzel lezzeti ve aroması olan bir tad elde ettim.eğer sizin armutlarda duruyorsa denemenizi öneririm..

ARMUT TATLISI:(sevilcedeninciler)
armutlarımızı soyduktan sonra kapak kısımlarını keserek ,içini oyuyoruz.yayvan tencereye dizip armutların içine ve kenarlarına şeker ekiyoruz.yarısına kadar (gıda boyasıyla karıştırılmış) su ilave ediyoruz.suyuna birkaç adet karanfil atıyoruz.hafif yumuşayıncaya kadar pişiriyoruz.soğuyunca içine krem şanti dolduruyoruz.dolapta soğuttuktan sonra servis ediyoruz....AFİYET OLSUN..................
NOT:artan suyunu dökmeyin saklayın.bu suyuyla başka fikrim var sonra değerlendireceğim..

12 yorum:

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

çok güzel ve albenisi olan tatlı görüntü mükemmel ellerine sağlık. hızına yetişemiyorum.sevgiler.:)

meleginmarifetleri dedi ki...

Ellerine sağlık Sevil harika bir görüntüsü var..
Hoşçakal..

Unknown dedi ki...

HARİKA GÖRÜNÜYOR CANIM ELLERİNE SAĞLIK...

Doyumluk.... dedi ki...

Görüntü harika tadıda öyledir.eline sağlık.

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

ÇOK GÜZEL VE DEĞİŞİK ELLERİNE SAĞLIK SEVGİLERİMLE

sihirlirloklava dedi ki...

Sevilcim senin bu cıvıl cıvıl tariflerine hayranım arkadaşım...Armut tatlısını ben hiç denemedim..nedense bazı şayleri hep annemin elinden yemeye alışmışım,onları gidince annem yapsın istiyorum..sevgiler canım

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Sevilcim yemeğin üzerine meyveli bir tatlı ne güzel gider renginin güzelliği bile yetiyor ellerine sağlık canım
sevilcim henüz tamamen iyileşemedim canım doktorlar tam iyileşmem için 1 sene diyorlar
belki ikinci bir ameliyat 6 ay sonra tekrar gerekebilir diyor doktorlar ayak bileğimde 1 tane platin 5 tane vida 2 tane çivi var onları çıkarabiliriz diyorlar yorgunluğa gelmiyor ayağım hemen şişiyor kayınvalidenede geçmiş olsun ALLAH şifa versin çok öpüyorum bi tanem sevgiler

mehbup dedi ki...

Çok güzel görünüyor ya beni ye diye..Elinize sağlık..

renklipastalar dedi ki...

Vaayyy, ellerine sağlık arkadaşım. Harika görünüyor valla. Eminim tadı da bi okadar güzeldir. Hayırlı cumalar ve güzel bir hafta sonu geçirmen dileğiyle....

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

HAYIRLI CUMALAR SEVGİLER.

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

hayırlı cumalar sevgiler.....

akasyakokusu dedi ki...

Armut tatlısını unutmadım..Eline sağlık canım boya çok hoş görünüm veriyor..
Tşkler sevgiler.