21 Mart 2009

BAYAT EKMEK PİZZASI


BAYAT EKMEK PİZZASI:

Malzemeler:
1 adet bayat ekmek
3 adet yumurta
1/2 su bardağı süt
3 adet sosis
12 dilim sucuk
50gr beyaz peynir
kızartmak için:sıvı yağ
Yapılışı:
Ekmeği orta büyüklükte küpler halinde dilimledim.Peyniri ezdim.Sosisler ve sucuğu orta kalınlıkta halka halka doğradım.Bir kase içinde süt ve yumurtaları güzelce karıştırdım.Doğranmış ekmek dilimleri,dilimlenmiş sosisler ve sucuklar,ezilmiş peyniri büyükçe bir kasede karıştırdım.Üzerine sütlü karışımı ilave ettim ve güzelce karıştırdım.Genişçe bir teflon tavada yağı kızırdım.Karışımı tavaya ilave ettim.Tavanın tüm yüzeyine yayılacak şekilde eşit miktarda yerleştirdim.Bastırarak tavanın şeklini almasını sağladım.Orta kısık ateşte önce altını kızarınca düz bir tabak yardımıyla çevirdim ve diğer yüzeyinide kızarttım.Servis tabağına aldım ve dilimledim.Sıcak servis yaptım.Afiyet olsun

16 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

Sevil'cim canım valla burdaydım..Daha kahvaltı yapıcam hemen ekmeğin dilimini alıyorum...
Blogcu olmadan önce ekmeği tek tek kızartmaya üşenirdim yağıda çok çekiyor derdim..Böyle süt koymadan ekmek yaptım..Bütün binaya yayıldı sonra.
İçine ne bulursam koyarım..Soğumadan yiyeyim canım eline sağlık..

akasyakokusu dedi ki...

Canım Kayseri'de neredesin sen..Benim canciğerbağlarım linkinde hdidemle lezzet denizide Kayseri'de..Röntgen teknisyeni profilinde öyle yazıyor..Tanışıyormusunuz acaba..

Adsız dedi ki...

adasım notuna cok sevindim tabiki neden olmasın hakkımda kısmında msn adresim var eklede konuşalım balım..

Adsız dedi ki...

adasım notuna cok sevindim tabiki neden olmasın hakkımda kısmında msn adresim var eklede konuşalım balım..

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

bayat ekmekleri değerlendirmek için süper gerçekten bende yapıyorum ellerine sağlık canım..Sanada iyi hafta sonları teşkr ederim hayatım..öpüyorum

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

bayat ekmekleri değerlendirmek için güzel bir yöntem.hem çocuklar ğizza diye tutturunca hemne yapıp servise de hazr.emeğine sağlık canım sevgiler mutlu pazarlar.

KİZHATCE dedi ki...

canımmmm..çok güzel bir kahvaltı seçeneği bu pizza,ellerine sağlık..ne güzel düşünmüşsün hem kalan ekmekler değerlenmiş olur....iyiki varsın arkadaşım.. sevgiler...

renklipastalar dedi ki...

hmmm, harika. Hemen tarifini aldım. Yarın kahvaltıya yapıcam canım. Bayat ekmeğim çok oluyor. Bazen nasıl değerlendireceğime şaşırıyorum. Buzluğa dolduruyorum. O da olmuyor. İyi oldu bu. ÇOcuklar pizza istiyorlardı. Bende hamur yapmaya üşeniyordum doğrusu. Bu kolay olacak. Güzel günler diliyorum arkadaşım. Görüşmek üzere...

Adsız dedi ki...

Sevilcim ben de yaparim ekmek pizzasini, hem böylece bayat ekmekler de degerlendirilmis oluyor hem de lezzetli bir pizza ortaya cikiyor. ellerine saglik canim. Iyi pazarlar diliyorum.

Leyla Poyraz dedi ki...

Sevilcim...süper bir tarif..ellerine sağlık..Sevgiler..

renklipastalar dedi ki...

Bugün pazar kahvaltısına senin pizzayı yaptım. Dün hemen tarifini almıştım. Çok güzel oldu. Eşim ve çocuklar çok beğendi. Güzel bir pazar günü diliyorum arkadaşım. Görüşmek üzere...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canımmmm,
ellerine sağlık...
nefis görünüyor.
kocaman öpüyorum

TAZE NANE dedi ki...

Ellerine sağlık.

Dostluk günah olmayacak kadar masum.
Köle olmayacak kadar özgür.
Umulmayacak kadar yakın.
Unutulmayacak kadar derin.
Tek başına yaşanmayacak kadar zordur........

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM ZİYARETLERİN VE YORUMLARIN İÇİN ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜRLER KOCAMAN ÖPÜYORUM SENİ...

Adsız dedi ki...

çok güzel bir tarif ellerine sağlık.
bayat ekmekleri değerlendirmek çok önemli...

aşevi dedi ki...

cok güzel. bayat ekmekleri değerlendirmek için harika bir fikir. ellerine sağlık:)