16 Mart 2017

EVDE LOR PEYNİRİ YAPIMI


Oğlum   Lokman Hekim Öğretisi Sarımsak Kürüne başlayıp vücut sağlığına kavuştuğu günden beri kürü içtikten sonraki verilen peyniri kendim yapmaya çalıştım.Evde peynir yapmak benim için çok eğlenceli. hemde malzemelerin neler olduğunu bilerek yapmak  sağlıklı.Tadıda mükemmel..
EV YAPIMI LOR PEYNİRİ:
5 lt süte kaynamaya yakın 1 çay bardağı sirke, 1 limonun suyunu ilave ederek süt kesilip yeşilimsi suyu çıkana kadar kaynatıyoruz.ocağın altını kapatıp biraz soğuyunca 1 çay bardağı yoğurt suyu ekliyoruzki besin değeri artsın.iyice soğuttuktan sonra süzerek tuz ve çörekotu ile karıştırıyoruz.Süzme peynir sevenler süzdükleri tortuyu bez torbaya koyarak üstüne bir ağırlıkla bir gün bekletebilir.Krem peynir sevenlerde tortuyu suyu ile inceltip el blendırı ile çekerek istedikleri kıvama geldikten sonra kullanabilirler..suyunuda çorbalarda inceltmek için yada bakliyatları fermente etmek veya  turşularda kullanmak üzere buzdolabında saklıyoruz.ancak  3 gün içerisinde tüketilmeli çok çabuk bozulabiliyor.ben peynir yaptığımda oğluma suyundan aç karnına içiriyorum.vucudundaki toksinleri atıyor.tavsiye ederim..


Tüm hastalıklara şifa Lokman Hekim Öğretilerinin bilgilerini öğrenmek için tıklayınız:
https://www.facebook.com/groups/1091136197675443/

Hiç yorum yok: